Deventer wethouders wonen in . . .

24 apr 2015 - De VVD fractie vindt dat wethouders moeten wonen in de stad waar zijn besturen. De belangrijkste reden hiervoor is dat zij zelf de effecten van hun beleid moeten voelen en bovendien goed op de hoogte dienen te zijn van verhoudingen en gevoelens die leven bij de inwoners.LEES VERDER

VVD: Laat Keizerslanden niet in de steek

22 apr 2015 - Nu de geplande uitbreiding van Winkelcentrum Keizerslanden definitief van de baan is, blijft de wijk achter met een groot probleem. De plek van de gesloopte Roelandflat ligt braak en is een ontsierende en onveilige plek. Onderhoud en verbeteringen aan het winkelcentrum, parkeerterrein en omliggende wegen, fiets- en voetpaden zijn met het oog op de uitbreiding uitgesteld. De VVD Deventer maakt zich ernstig zorgen: laat Keizerslanden niet in de steek.LEES VERDER

VVD: Beperk buitenlands beleid gemeente