Raadsbrede steun voor openhouden onderdoorgang station

20 mrt 2015 - De complete gemeenteraad heeft zich in brieven aan NS en het college hard gemaakt voor het openhouden van de looproute door het station. NS wil die met poortjes afsluiten en heeft daar onlangs een vergunning voor aangevraagd. Niet doen, zegt VVD-gemeenteraadslid Lars Wuijster, die zich al eerder tegen afsluiting uitsprak.LEES VERDER

Vragen over grijze silo blijven

15 mrt 2015 - De volledige VVD-fractie in de gemeenteraad van Deventer vindt de antwoorden van burgemeester en wethouders op vragen over de verkoop van de grijze silo in het havengebied ontoereikend. De fractie heeft daarom nieuwe vragen gesteld.LEES VERDER

Op bezoek bij de A1

11 mrt 2015 - Vier jaar geleden voerde de VVD campagne voor een filevrij Overijssel. Met het aanpakken van de A1 bij Deventer zetten we een flinke stap in de goede richting. Lijsttrekker en Deventenaar Monique van Haaf en de VVD-fractievoorzitter Marco Swart ontmoetten elkaar bij de snelweg.LEES VERDER

Schrap onnodige vergunningen en vereenvoudig de rest

27 feb 2015 - Ondernemers moeten vaak lang wachten op vergunningen en leges betalen, maar veel vergunningen worden er niet geweigerd. Zonde van de tijd, geld en energie, volgens Lars Wuijster. De VVD’er stelt dan ook voor om naar Enschede's voorbeeld dertien vergunningen af te schaffen.LEES VERDER

#SR2016 gemiste kans voor Deventer

21 feb 2015 - De VVD heeft het voorstel om Serious Request in 2016 naar Deventer te halen niet kunnen steunen. Een mooi plan met een goed doel!LEES VERDER

meer...